tisdag

Surfer girl...

Jag har provat vågsurfing förut det är en jäkla skit sport, jag lyckades knappt stå på brädan.
Hemma i somras provade jag vågsurfing, detta kändes mer som en sport för mig, förutom att man var tvungen att ha våtdräkt på sig, i den fick jag ju panik... varför ska det sitta så förbannat snävt ?
Här nere provade jag vindsurfing igen denna gången utan våtdräkt bara flytväst för det måste man tydligen ha även om man kan simma.
Surfingen gick hur bra som helst som ni ser finns det tillochmed en bild på mig när jag står på brädan den ni!
Jag gjorde något som heter en u-sväng och han som hyrde ut brädan var även han imponerad för jag sa ju att jag bara hade provat en gång innan. Jag har hittat mitt kall i livet... åka runt världen över och surfa, jag skulle nog kunna leva med det.
Imorgon blir det kulturdag för hela slanten så länge utflykten blir av, jag har tänkt att ta mig till knossos och titta vad det kan vara, den du mamma, jag lovar jag ska ta massor av bilder så att du får se.
Nu ska jag njuta av en kaffe innan det är dags att gå till mitt arbete.
Tänker på er, kärlek till er...

2 kommentarer:

  1. Hej igen Carro! du ser ju riktigt proffsig ut ju! ja vem vet det kanske bor en liten surfare i dig ha ha!
    ja locka din mor med lite kultur så kommer hon som ett skott! men det funkar nog inte på din far! honom kan du bara locka med stranden o baren:)
    sköt om dej och ha det fortsatt bra.
    kramar från faster mi o Nedjo

    SvaraRadera
  2. Hej Älskling!
    Ser härligt ut men vad är det för fel på Golf lugnt och fridfullt :)Vilken tur att du hinner med lite kultur också ser fram emot att se bilderna.Hoppas du får det lite lugnare nu när monika kommer så du hinner njuta.ha det bra Kram Mamma

    SvaraRadera