onsdag

det där med besök..

Nu var det så där längesendan igen..
Jag har haft besök, Käraste Monica och hennes fina Martin var här. Det är alltid lika underbart med besök men det är alltid lika jobbigt när besöket åker hem. Det är då man känner hur mycket man saknar.
Under veckan som var har vi inte gjort så mycket mest legat på stranden och bara haft det skönt. Jag tog med dom på en utflykt till Paleochora, där på sydsidan som jag var för ett tag sen den fina stranden med hängmattor och nästan inget folk. Denna gången fick vi varit ute och snorklat massor också, jag börjar lära mig det där med att inte få panik under vattnet och inse att man kan andas under vatten med snorkel, det är inte så onaturligt, eller jo det är det men det går.
De hade med sig två vänner Gitte och Fred, två helt underbara människor. Gitte fotar jätte mycket och gav mig verkligen inspiration till att ta ännu mer bilder och lära mig de där konstiga inställningarna. Jag behöver också ett nytt objektiv det ska jag ta tag i så kommer det att bli ännu roligare.
Idag är jag ledig och ska iväg på utflykt igen, känner att jag börjar bli ganska bra på det där. Idag bär det av till Matala, ytterligare en strand jag fått tips om att besöka på sydsidan. Det ska bli spännande att se hur där ser ut.
Sen far tankarna som vanligt i min hjärna, vad kommer att hända ? Vad ska jag göra...
Den som lever får se.
Nu bär det av jag, uppdatering om utflykten kommer.
Lev väl alla kära....

1 kommentar:

  1. Hej Carro!
    Efter 7 veckors långa underbara semester är jag hemma igen. ( Har faktiskt längtat hem lite) Har läst alla dina inlägg som jag missat och ( saknat) Ser att du har gjort massor av framsteg, har haft kärt besök och fler kommer så småningom:) jättekul. Vad jag kan förstå så trivs du fortfarande och det är ju det viktigaste, vad som händer sen får du ta itu med då, ( den dagen den sorgen ) Du fixar detta, är jag säker på. Massor av pussar och kramar faster J. med fam.

    SvaraRadera