tisdag

....

Av någon anledning har jag hamnat framför min kamera, jag vet inte hur men jag bjuder er iallafall på en bild av sköna mig, iförd hatt och min fantastiska nya sparkdräkt jag inhandlat på en strand.
Det har inte hänt så mycket sen sist mer än att jag har jobbat. Jag har lyckats ta lite bilder iallafall, så att ni får något nytt att se samtidigt som ni läser. Jag har fastnat för det där med att ta bilder på vatten, det är så roligt, varje droppe är unik och att man kan lyckas frysa det där ögonblicket är ganska fantastiskt, bilderna säger egentligen inte så mycket men de blir oftast väldigt fina.
Just nu blåser det en del här hos mig och då passar dom som kan på att ta ut sina kitedrakar för rastning, det är också så vansinnigt roligt att fotografera men så va vi där med objektivet igen, måste skaffa ett nytt. Det är en hel djungel bara, jag förstår inte vad jag ska leta efter vad jag ska välja och hur det ska se ut... jag hittade ett för 75000 tror ni man blir bätte fotograf då ? Antagligen inte, man får nog redan vara en bra fotograf för att kunna ta bättre bilder med det.
Nu ska jag ta mig till en frisör och se om man kan få klippt sig lite, det börjar verkligen bli dags för det, och jag lovade min frisör att klippa mig iallafall en gång medans jag var här nere, det känns som om det är på tiden nu då när säsongen börjar lida mot sitt slut.
Bara 10 veckor kvar, galet, vad hände egentligen med tiden ? Det känns som om jag kom hit igår...
men snart ska jag åka hem. Hem till Varberg, hem till alla mina vänner, hem till familjen, hem till det där vanliga som man göra hemma.

3 kommentarer:

  1. tiden går fort mitt hjärta :) Snart är du hemma hos mig igen.. saknar dig såå mkt! men snart kommer jag igen och får krama om dig.. bu börjar det kännas att du vart borta ett tag, men satan va fort tiden har gått endå.. jag tycker du ska njuat av den sista tiden och försöka uppleva så mkt du bara kan! får höras på telefon snart igen... Älskar dig !! Puss puss på dig syster yster :D // Lill Strumpa.. B

    SvaraRadera
  2. Hej vännen. Ja, tänk vad tiden går fort och tänk på allt du upplevt, fantastiskt. Ser framemot när du kommer hem så man får krama om dej. Ha det riktigt gott och fira ordentligt. Kram Nutte med familj.

    SvaraRadera
  3. Hej hjärtat! Nu längtar vi jättemycket men snart är vi hos dig det ska bli helt underbart. Hoppas vädret håller i sig jag vill ha varmt och skönt. Puss mamma

    SvaraRadera