torsdag

tävlingar...

När jag var och hälsade på min kära syster och kusin på Bali tävlade vi i allt som gick att tävla i.
Bland annat när jag och johan såg ett Mentos paket undrade vi genast om man kan få in ett helt rör i munnen och vem som kan tugga upp det snabbast. Varför fundera på en sådan sak när det är så enkelt att ta reda på om det går. Sagt och gjort vi gick och köpte varsitt rör och tävlingen var igång. När man sitter med ett rör mentos i munnen och ser en person mitt emot dig som också har hela munnen full så kan man inte annat än att skratta för man ser så otroligt dum ut. Jag och Johan satt och dreglade skrattade och hade vansinnigt roligt, men min kära syster som inte deltog i tävlingen skrattade nog mest.
Igår var jag och Ella och skulle handla öl, men fick syn på Mentos rören och jag berättade för henne om min och Johans tävling, då kom Ella på; undra om jag får in två rör i munnen ?
Sagt och gjort vi köpte två rör och som ni ser på bilderna så gick det ganska bra och jag har inte skrattat så mycket på länge, och under dessa tre månaderna jag varit här har Ella aldrig varit tyst så länge.
Det är sånt här som förgyller vardagen här nere.
Om 17 dagar är hon här min Monica...

1 kommentar:

  1. haha, så jävla kul. Kan inte tänka mig att TVÅ stycken rör är möjligt, jag hade träningsverk i munnen i flera dagar efter bara ett rör. Helt klart imponerande :). För övrigt vill jag ha revanch Carro!!! Vi åker till Grekland, till Kreta för att vara mer exakt den 15e, alltså om mindre än 2veckor :), har ingen som helst aning om vi kommer att bo i närheten men det är väll lätt löst antar jag. Hör av mig med mer detaljerad info! Hoppas allt är toppen. Kram /Johan

    SvaraRadera