fredag

till er...

Som ni alla vet har jag haft besök av mina systrar, de hade med sig en present till mig hemifrån. Från mina kära kollegor.
Jag har tackat dom i ett tidigare inlägg men fick klagomål på att jag faktiskt kunde nämnt deras namn också.
Som jag har tänkt och funderat på vad jag ska skriva om dom, jag tänkte de skulle få ett inlägg de sent skulle glömma, men det finns inte så mycket ont att skriva om dessa två fina människor.
Agneta Backström denna fina tvåbarnsmamman med energi över till 15, lång ståtlig brud med snygga former, söker just nu efter dig kravlösa karl som bara kan ge lite kravlös kärlek, och tillfredställa lustar.
Sandra Carlsson denna fina singeltjej med fötterna på jorden söker just nu efter en hunk som kan tänka sig att dela livet ut tillsammans med henne, du får gärna vara sportintresserad så att ni kan spendera ledig tid tillsammans på meningslösa sportevenemang.
Om det är så att jag råkar ha en läsare som kan stämma in på dessa beskrivningar är ni varmt välkomna att kontakta mig för mer kontaktuppgifter till ovanstående pärlor.
Tack till er igen tjejer för mina fina gåvor det känns bra att ni inte glömt av mig ! Det är inte allför lång tid tills jag är hemma igen och innan dess hoppas jag att ni tar er i kragen och kommer och hälsar på mig. Jag har redan pratat med Costas med skägget och han ser fram emot att få träffa Sandra igen, och till dig Agge finns Stavros här han e en schysst kille om man inte tittar så noga på honom :)
Tycker om er min nära och kära.

2 kommentarer:

  1. Haha, vilket fantastiskt inlägg :) hoppas du har ngn där ute som läser och passar Till ngn utav tjejerna=) Fniss! Puss puss // B

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med denna kloka underbara söta fina människa med tidigare inlägg! (och det måste hon väl ha efter sin storasyster heller hehe) Du fick mig att skratta och jag gillar att följa dig här vännen! Hade dock varit trevligare o ha dig här hemma så vi kunde dricka kaffe o tjöta skit! Kramar

    SvaraRadera