söndag

stanna upp, fundera, agera..

Hur hamnade jag här, hur kommer det att bli, vad kommer hända sen ?
Jag kom in i en svacka, bara sådär utan anledning. Jag försöker peppa mig själv jag försöker tänka positivt, jag behöver energi, jag behöver att det är mer folk runt omkring mig som sprider positiv energi, inte bara jag för den tar slut, sakta men säkert.
Jag tycker om att ha struktur i vardagen, jag tycker om att veta vad som ska hända, jag tycker om att ha koll, jag får nog erkänna för mig själv det som folk faktiskt sagt och jag har förnekat, jag är ett litet kontrollfreak, och det är faktiskt både för och nackdelar med det.
Idag har jag varit uppe tidigt för att gå på morgonpromenaden, underbara söndagar. Komma upp i tid, promenera, njuta av frukost och sen vara ledig fram till fyra, det är en ganska bra dag i min värld, jag brukar ta mig till stranden på söndagar för man hinner så mycket, men idag blir det upp till ett mysigt ställe som heter Emerald, dom har en hammock, där tänker jag lägga mig med min bok och bara njuta av dagen...
njut av er dag och förgyll gärna min med en kommentar...

8 kommentarer:

  1. Hej vännen. skickar lite kramar och energi på telepatisk väg och genom positiva tankar. Låter mysigt med en bra bok i hammocken på ett mysigt smultronställe. Ha det gott. Kramar Nutte.

    SvaraRadera
  2. Hallå där, ryck upp dig nu! Du har iaf. solenergi vi har bara regn, blåst kallt o j..ligt här hemma. Det känns bara lite ensamt efter syskonbesöket tror jag, men det blir bättre snart ska du se. Ibland är det bättre o inte veta vad som kommer att hända, man får ta dagen som den kommer, se framåt o njuta av eländet så gott det bara går. Ha de nu gött o tänk positivt:) jättemycket:( så ska du se att det blir så bra så. Puss o Kram faster J.

    SvaraRadera
  3. Tänk inte för mkt hjärtat, det gör det bara värre! Ta dagen som den kommer, försök leva livet och bara njuta! Alla har vi svackor, det måste man ha för att bli starkare! Ensam är stark!! Glöm inte det! De e du och jag! Ta hand o
    dig! Carpe diem! Puss puss love! // B

    SvaraRadera
  4. When your down and troubled
    And you need a helping hand
    And nothing, whoa nothing is going right.
    Close your eyes and think of me
    And soon I will be there
    To brighten up even your darkest nights.
    You just call out my name,
    And you know whereever I am
    I'll come running, oh yeah baby
    To see you again.
    Winter, spring , summer, or fall,
    All you have to do is call
    And I'll be there, yes i will.
    You've got a freind.

    :) Syns snart mitt hjärta!

    SvaraRadera
  5. HEJ KUSIN VITAMIN VI SAKNAR DIG JÄÄÄÄTTEMYCKET FÅR DU TRÅKIGT SÅ TÄNK PÅ OSS SÅ BLIR DU GENAST GLAD VI ÄR LITE AVUNDSJUKA PÅ DIG DET VERKAR VÄLDIGT FINT DÄR MED BLOMMOR OCH DET FINA VATTNET OM DU HITTAR SAKER MED RASTAFÄRGER SÅ SÖKER JAG (ANTON) EFTER DET MASSOR AV KRAMAR ANTON OCH RASMUS MAMMA HÄLSAR OCKSÅ

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! ja det kan säkert kännas ensamt och tomt efter kärt besök, men tänk positivt Carro:)
    kan man ha det mycket bättre än du har det!sol härliga sandstränder kall öl.
    tiden går fort och snart är du hemma igen, ta vara på dagarna.du vet ju hur somrarna är här, kalla regniga bara en och annan solglimt.
    kramar i massor från faster mi med fam.

    SvaraRadera
  7. Bästa Caroline!
    Sänder en sommarhälsning från läjet. hoppas du mår bra och har det bra. Efter besöket av dina systrar, med schopping, bad och värme. Vi har haft examen med jordgubbstårta, becka, tesan och pojkarna har varit här. Vi spar tårta till dig. Hur går det med bergsklättringen?
    med klänning och barfota, det låter bra. Surfingen låter också bra. Du får ha det så bra såläge så hörs vi av snart igen.

    MVH Mormor, morfar och benji

    SvaraRadera
  8. Hejsan kusin!
    Saknar dig, det låter som du har det toppen och det får man hoppas att det håller i sig. Du måste vara rädd om dig och ta det lugnt. Fick besked idag att jag kom in på lärnia på linjen Personlig assistent:) blev väldigt glad.

    Många kramar från Emil & Myran

    SvaraRadera