torsdag

en vecka som i en dröm...

Nu är den förbi, veckan jag längtat efter, veckan då min syster skulle komma på besök, veckan då faktiskt båda mina systrar och Emma kom på besök. Vilken överraskning, vilken fullständig lycka. Nu är den över.
Det har varit en underbar vecka, jag lyckades ju ta ledigt två dagar vilket gjorde att vi kunde ta oss iväg på utflykter, första dagen begav vi oss till en strand som heter Fallasserna, kilometer lång sandstrand med nästan inget folk utan bara en massa sol och bad. Dag 2 begav vi oss till nästa fantastiska strand som heter Elafonissi, turkost vatten, till och med lite rosa sand och bara helt underbart vackert, tyvärr lite mycket turister men det får man räkna med, vi ska vara glada att det är i början av säsongen annars hade det varit ännu värre..
Att bara få sitta tillsammans med folk jag käner och äta middag har varit helt underbart, att kunna prata om allt och alla och inte behöva tänka sig för, det behöver man ibland, man märker mer och mer baksidan av att ha en chefs position, det är ganska ensamt. tur för mig att ensam är stark för jag är ganska stark..
Tack mina kollegor för den fina presenten jag fick, jag antar att ni inte har glömt av mig riktigt ännu, och tack för pennan, för er info hade jag två stycken med mig men dom kanske kommer ta slut snart och då har jag ju en i reserv :)
Nu är det dags att nypa mig själv i armen för nu är det dags att vakna ur min fantastiska dröm och återgå till min vardag i fantastiska Almirida, utan mina fantastiska systrar, Jag älskar er glöm aldrig det !!!

3 kommentarer:

  1. Hej Hjärtat.
    Det ser ut som ni haft det helt underbart vilket vatten och vilken strand.Hoppas du hunnit ladda om batterierna ett tag.Nu drar väl stor invationen i gång av turister då får vi hoppas att tiden går fort. Glöm inte tänka på dig själv i mellan åt.Ha det bra puss mamma

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder! Jag längtar tillbaka! Vi va oxå på Elafonissi, helt underbart! Den dagen glömmer man aldrig :) Tråkigt att en vecka går så fort bara! Men jag håller med mamma, hoppas du kunnat ladda batterierna riktigt nu. Och att du får en underbar fortsatt vistelse med massa massa mer besök :)Ta hand om dig vännen! Kramar

    Ps. Här hemma har det regnat i 2 dar nu! :(

    SvaraRadera
  3. Så glad att se du trivs i Langleyfamiljen. Jag följer dina inlägg på din blogg och minns hur det känns att vara iväg. Hur det känns att vara ensam chef. Hur det känns att få sina vänner/familj på besök och hur det är när de lämnar. Jag är glad att se du trivs och jag vet hur bra du har det. Kör hårt nu och gör det du är bäst på, att vara dig själv och få andra runtomkring dig glada!!!

    /Henrik

    SvaraRadera