måndag

Överraskad !

Ja egentligen behöver jag väl kanske inte berätta att jag har fått besök, ni alla vet väl att jag har blivit överraskad av mina två systrar och Emma ! Det skulle ju faktiskt bara komma en syster, som jag grät på jobbet när de dök upp bakom grinden...
Att ni alla har lyckats hålla detta hemligt för mig det kan jag verkligen inte förstå, det är ingen i min familj som kan ljuga och ändå har jag pratat med er alla... gillar dock överraskningen jätte mycket och kommer leva länge på detta, just nu är jag lyckligast i världen !!! Jag har lyckats få ledigt två dagar denna veckan och då blir det utflykter och lite partaj :) Jag uppdaterar er efter att vi har varit på utflykter då har jag lite mer bilder att visa också hoppas jag !
Glöm inte att tala om för folk att nu tycker om dom...

4 kommentarer:

  1. Hej Älskling!
    Det var inte lätt att lura dig men vi lyckades visst.Passa på och njut av deras sällskap, inte nog med att du åkte helt plötsligt åkte alla mina tjejer;) Ta hand om dom och dig.Och för allt i värden glöm inte bort Emma. Puss och kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Härligt att överraskningen blev såå klockren! Verkligen sjukt att alla lyckades hålla sig :) Ha nu en underbar vecka, med massa roliga upptåg...ska bli kul o få höra sen :) Kramar till er alla!

    SvaraRadera
  3. He,he, det var väl en trevlig överraskning. Va söta ni är. Familjen kan visst ljuga men bara i nödfall. Ha det nu så jättekul allihop och va rädd om er. Kram faster J.

    SvaraRadera
  4. Underbart med besök va??!?! Fick tårar i ögonen när jag tänkte på den lycka det måste ha varit med överraskning!! Hoppas gästerna får en underbar vecka med dig, ta hand om varann och fortsätt njut som du gör hjärtat!!

    Jag tycker om dig massor ;)))
    LOVE

    SvaraRadera