söndag

min prinsessa

Kunde inte låta bli att lägga ut denna bilden på mitt sötaste (och enda) kusinbarn. Detta är lilla tove, ni har i ett tidigare inlägg sett hennes sötaste prinsessfötter, här är hon nu midsommarfin och bara helt underbart söt. Jag har träffat henne en gång bara, och i november när jag kommer hem kommer hon att vara ännu större. Förhoppningsvis kommer hon ihåg mig för vi hade trots allt ett djupt samtal om att hon är en prinsessa och att vi ska köpa prinsesskläder jag och hon.
För övrigt är allting jätte bra, idag är det en underbar söndag, vilket innebar morgonpromenad i morse och sen ett antal timmar på stranden innan det snart är dags att ta mig till jobbet.
Har fått skypat lite med mamma och pappa också, alltid lika härligt att höra röster hemifrån.
Kärlek till er !!

1 kommentar:

  1. hej söta Carro! jag är helt säker på att hon kommer ihåg både dig och erat samtal ha ha! jag visar kort på dig, och påminner henne om erat samtal:)
    fortsätt att ha det bra så hörs vi snart.
    kramar faster mi.

    SvaraRadera