tisdag

tiden går...

Längesen sedan sist jag vet, jag ber om ursäkt för det.

Här händer grejer ska ni veta. Jag är numer Hovmästare på Almirida Bay Hotel. Inte illa va ?!

Jag har träffat min själsfrände (eller vad det nu heter).

Tjejen hetet Carin (alltså ingen hårig grek jag ska gifta mig med). Denna tjejen och jag har skrämmande lik bakrund och livshistorier.

Carin miste sin bästa vän Amanda i en Trafikolycka, hon blev påkörd en natt. Ni som känner mig känner igen den här historien.

Amanda hade en pojkvän som inte behandlade henne särskilt väl. Hon rökte John Silver. Hon var ganska ”strulig” som person och Amandas föräldrar litade till 100% på Carin.

Carin fyller år den 12/2.

För er som inte vet; Sabina min bästa vän blev påkörd av en bil en natt, hon rökte John Silver, jag var den personen Sabina alltid fick umgås med för Sabinas föräldrar litade på mig, Sabina lämnade oss den 13/2.

Om ni trodde detta var allt så råkar Carin heta Gunilla i andranamn och ja det råkar ju vara mitt andranamn också.

Plötsligt står man bara där helt handfallen och vet inte riktigt hur det hände men någonstans vet jag att detta var meningen på något lustigt och ganska obehagligt sätt.

Livet i Grekland är bra, jag jobbar, äter, sover, festar, tränar, ja som hemma fast utan så många av er. Men jag ska nog klara mig ett tag till iallafall.

Jag tänker mycker på er alla hemma och hoppas att min söta syster snart kommer på besök till mig :)

glöm inte av att för varje minut du gnäller mister du 60 sekunder av glädje...

4 kommentarer:

  1. Ett STORT, STORT GRATTIS, GRATTIS fröken HOVMÄSTARN!!!! inte illa alls, bra kämpat tjejen, och jag är så glad för din skull.
    Ja du, den här historien är ju hårresande, (det här med Carins och din bakgrund) men visst finns de öden. Förresten är det absolut inget fel på snygga och håriga greker, he,he, eller? Sköt om dig och ha de gott. Puss o Kram
    faster J.

    SvaraRadera
  2. Du. Hur går det med grekiska lektionerna?
    Du skulle lära dig ett ord om dagen sa du.
    Föresten, kommer det fram nån hårig grek och är otrevlig så säg bara "ramoti panagija". Det betyder nåt i stil med att du inte tycker han är snäll he he.. Passa på å bossa lite nu när du har chansen. ha de gött. Farsan

    SvaraRadera
  3. GRATTIS GRATTIS!! Fan va kul, hovmästare o allt! =)Bra jobbat på så kort tid!! Mmm shit, rös när jag läste inlägget...men skönt o ha träffat nån som gått igenom samma! Hur e folket annars där borta? Bossar du över många stolpskott eller? hehe
    Hoppas du har det underbart o njuter av varje sekund! Kramar

    SvaraRadera
  4. stort grattis till hovmästar-tjänsten!!! :) glad för din skull :) håller med morbror - passa på o bossa lite när du har chansen :D

    massa kramar

    SvaraRadera