tisdag

dag 12

Nu är vi inne på dag 12, vi har jobbar sen vi kom hit, 10,12,15 timmar om dagen, man börjar bli trött. Jag har ont i min hals, jag är jätte förkyld, vädret är dåligt.
Så nu har jag fått sagt det !
Jag trivs här, jag har det bra, det kommer bli en fantastisk säsong.
Vädret är inte så bra just nu, det är lite tråkigt för jag hade gärna legat på stranden på mina lediga förmiddagar istället för att sitta och surfa. Men vädret kommer och det kommer att bli varmt, jag längtar efter det, jag tycker om värme.
Idag blir det möte med chefen, det ska bli spännande. Jag gillar honom, han och min andra chef borde kanske prata ihop sig lite mer men som person är han riktigt trevlig.
Nej jag vet inte riktigt vad jag ska uppdatera er om, jag har inte hunnit med så mycket mer än att vara på jobbet, men det kommer bli bättre hoppas jag, annars är risken att vi ses tidigare än planerat.
Tack till er som kommenterar på min blogg det gör mig så glad att läsa era ord...

6 kommentarer:

  1. Och vi är glada om du är glad! // F

    SvaraRadera
  2. det ser ut som en dinosaurie har klampat runt i sanden ;) havet ser underbart ut! kram

    SvaraRadera
  3. Hej Älskling!
    Värmen kommer,hoppas din förkylning också gör det och att du kan vila lite. Nu när all personal kommit blir väl era arbetstider kortare eller? Hoppas mötet bli till din fördel vilket jag tror.Puss älskar dig mamma

    SvaraRadera
  4. har det bara gått 12 dagar? Känns som en evighet, haha.. gosh. hur ska jag överleva.. hoppas mötet gick bra och att du får som du vill.. jobba inte ihäl dig bara.. kollade biljetter i förrgår.. väntar man tills en veckan innan kan man få loss dom för ca 2300.. vore ju toppen.. men vågar man vänta i juni?! de e frågan.. får väl paddla kanot annars. hört att det ska va trevligt och man får se mkt.. haha.. saknar dig!! Puss puss <3 // B

    SvaraRadera
  5. Hej vännen. Är helt säker på att det blir bättre väder och att du får det härligt. Tråkigt att vara förkyld men som tur är vet jag att detgår över det också. Ha det helt underbart och Lycka till. Kram Nutte.

    SvaraRadera
  6. hej Carro! att vädret inte e så bra spelar inte så stor roll om man ska stanna så länge, det kommer jag lovar! ta hand om förkylningen,du har inte tid att bli sjuk! ha det toppen o glöm inte att ha lite ledigt också! puss o kram från faster mi o resten av fam.

    SvaraRadera