lördag

new arrivals...

Hej, det är bara jag igen, konstigt annars kanske.
Sitter här på nya favvo stället (snäppet bättre än paggan faktiskt:)), dricker färskpressad apelsin juice, njuter tyvärr inte av solen men den ganska behagliga temperaturen.
Våra gäster är här, vår personal är här, det är en konstig känsla men va härligt att ha gäster på hotellet. Få prata med annat folk än vi tappra som varit här i en vecka nu. Alla är glada, alla vill prata, jag gillar detta. Det är nu jag får göra det jag tycker så mycket om.
Jag har hört rykten om att jag ska bli befodrad... hovmästare.
Caroline Nastic hovmästare, jag tror jag gillar det, men jag har inte bestämt mig ännu. Eller jag vet ju inte ens om det kommer bli så men om så kan det bli kul, jag tror jag är redo för det.
Idag ska jag göra ytterligare ett försök att aktivera mitt grekiska nummer, dom har jätte konstiga öppetider i det här landet, man stänger för siesta och om man inte vill så öppnar man inte igen, lätt att veta hur det funkar ?!
Nu blir det en bilfärd till Kalives (ungefär så heter det), önska mig lycka till så hörs vi snart igen.
Massa kärlek till er alla.

8 kommentarer:

  1. Hovmästare, stort... :) Tror de passar dig utmärkt.. sitter hemma nu och njuter av att solen skiner och att sommaren är påväg.. just nu strömmar i've got a feeling ur högtalarna och kan inte göra annat än att tänka på dig.. du är saknad!! :) jobbar på mitt mail, men du får vänta lite lite till så det blir rolig och bra information.. jag vill höra din röst snart så säg till grekerna att ha öppet nångång så vi kan ringas.. ta hand om dig.. Puss Puss och massa kärlek <3 // B

    SvaraRadera
  2. Hovmästare, stort... :) Tror de passar dig utmärkt.. sitter hemma nu och njuter av att solen skiner och att sommaren är påväg.. just nu strömmar i've got a feeling ur högtalarna och kan inte göra annat än att tänka på dig.. du är saknad!! :) jobbar på mitt mail, men du får vänta lite lite till så det blir rolig och bra information.. jag vill höra din röst snart så säg till grekerna att ha öppet nångång så vi kan ringas.. ta hand om dig.. Puss Puss och massa kärlek <3

    SvaraRadera
  3. Grattis! Det är klart du skulle bli befordrad med en gång, det visste jag ju. :) Heja dig. Härligt att du har det bra och njuter. massa kramar

    SvaraRadera
  4. Stort grattis kusin hoppas det blir så!! Det klarar du galant :) KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag sa ju det! Klart du skall köra hovmästare. Det är inte annat än att man blir sugen att joina Langley-klanen igen.

    Ta hand om gästerna på bästa sätt och ha det fantastiskt bra! Kul att läsa din blogg och se hur du har det. Hälsa Sven!

    Kram Henke

    SvaraRadera
  6. Imse vimse Caroline klättrar uppför snabbt. Ska det gå så snabbt så sitter du i topp snart.
    Hoppas det blir så. Jag gläds med dig. Härligt att du mår så bra, och du fortsätt med det.
    Massor av Pussar o kramar. Faster J.

    SvaraRadera
  7. yey! Du är grym och det vet du väll! Klart du ska ge dig an de, varför tveka? Har du åkt iväg och lämnat oss i 7 månader för ett annat land så är det väll självklart att du ska ta minsta lilla chans där;)
    Jag håller på dig det vet du!
    Ha de kanon vännen Kramar E

    SvaraRadera
  8. Åh hovmästare, nice! Håller med de andra här, bara kör! Du kommer fixa det kanon, du e ju grym! =) Får hoppas att solen kommer tillbaka snart, så du kan sola på din lediga tid...fast egentligen behöver den ju inte komma förrän typ i oktober, du kommer ju ändå va svart när du kommer hem! hehe...Ha det underbart, ser fram emot o läsa om ditt fortsatta äventyr =) Många Kramar

    SvaraRadera