fredag

Solen över våra tak.

Idag är en bra dag. Vaknade glad, solen skiner, ska jobba men ser fram emot det, snart en promenad i solen och förhoppningsvis får jag i mig lite mat innan jobbet. Det är välbehövligt just nu. Plötsligt slog det mig, sista dagen på jobbet innan det är dags för en veckas ledigt. Dagen blev ännu bättre. Sitter och lyssnar på Hoffmaestro, vilken härlig musik, mycket energi, fortfarande lite bitter över att jag missade deras spelning på sociten i sommar men vad sjuttsingen jag satt ju på min altan, drack öl, hade trevligt sällskap och var på Kreta. Kanske inte riktigt samma sak men det var inte långt ifrån.
Ha en fantastisk helg alla ni det ska iallfall jag ha.

2 kommentarer:

  1. Om vi inte ses innan så ha en härligt vecka uppe i snölandet!! :)

    Kram Storen

    SvaraRadera
  2. Ha det nu så skönt, och va rädda om er så ni inte bryter några ben:) hoppas ni får sol och vackert väder så ni blir lite solbrända i ansiktet,det är en bonus:)
    kramar från faster mi.

    SvaraRadera