tisdag

~ katt åt lampa - lös i magen ~

Nu e jag här igen med mina bilder, mina tankar mina funderingar.
Tänker mycket, vissa saker gör så ont fast de inte borde det, men nu vet jag ju hur det går till i den här världen. Håll dina vänner nära men dina fiender närmre, varför ? borde det inte vara tvärtom tycker jag. Nu har inte jag råkat ut för detta men tanken slog mig här i förbi farten.
Jag ska åka på semester, jag ska vara ledig en hel vecka i rad, jag ska åka skidor, jag ska njuta av sol (förhoppningsvis), jag ska inte bryta några ben (förhoppningsvis). Jag och syster åker en sväng till Kläppen, jobbade med folk på Kreta som är där och jobbar nu, ska bli så kul att se dom, ska bli så skönt att få komma bort, även om det bara är för 5 dagar, jag känner att jag är värd det.
Jag ser att det är en del som fortfarande läser det jag skriver eller iallafall att en del är och kollar på mina bilder, jag tycker det är jätte kul, kan ni inte lämna en kommentar ibland, kommentera mina bilder, det är bara för att jag fotar som jag har en blogg, så att jag ska få tummen ur och redigera dom och lägga ut dom, så att jag lär mig någon gång. Man behöver inte kommentera alltid, men ibland...
Nu ska jag ta hand om tvätten den lär inte vika ihop sig själv och hoppa in i garderoben, eller ?
~Katt åt linjal - blev mätt ~

2 kommentarer:

  1. Hej vännen. Jag tittar på de vackra bilderna och läser med nöje.Visst har du förtjänat dej lite semester. Hoppas ni får det jättebra. Kram Nutte.

    SvaraRadera
  2. Alltid kul att läsa och se bilderna! Keep on the good work! :)

    //Storen

    SvaraRadera