måndag

Nazi grottor som dom kallas..

I onsdags när jag var ledig hann vi med ganska mycket faktiskt.
Vi var och besökte några grottor som tydligen nasisterna använde under världskriget.
Kan inte alls något om historien men grottorna var stora, mörka och jätte otrevliga att promenera i.
Jag såg fladdermöss, jätte små, jätte söta, lite obehagliga kanske om dom hade börjat flyga runt men nu sov dom och vi smög nästan omärkbart förbi.
Snabbt inlägg med ovesätnlig info, men iallafall något nytt för er att läsa.
En annan uppdatering är att jag slog grabbarna i bowling, lätt som en plätt, ganska stolt faktiskt och det börjar bli en vana det där med att spöa grabbar i bowling :)
Nu är det dags att gå hem och göra sig klar för arbete.
Ha det underbart.

2 kommentarer:

  1. HAHAHA...okej...vänta bara tills du möter mig :P eftersom du börjar få en vana att spöa grabbar i bowling :)...låter som du har det toppen...var rädda om er och njut av resten av tiden mvh emil

    SvaraRadera
  2. Hallå kusin/erna ;)

    Ser att att Ni har det bra och då mår jag bra! Synd med jobbet men alltid kul när man är tilltänkt och att ens prestation har givit avtryck!

    Tråkigt det här med höst, regn och skur men Ni skall veta att här är det grått och trist och snöar i oktober!!!! Så håller med tidigare skribent, njut av den sista tiden i korruptions-landet och så ses vi ju snart!! JIPPIEE!!

    Många kramar /Daniel

    SvaraRadera