söndag

1 månad, 1 nisse...

Det har verkligen gått en månad, tiden går snabbt här nere. det känns ganska skönt.
Här blåser Sahara vindar idag vilket betyder jätte mycket vind på Kreta, nästan så att man blåser bort. Om det börjar regna nu kommer det att regna sand, det tycker jag hade varit kul att få vara med om. många fina bilder att bjuda på då.
Idag är en slapp dag, känner inte för att göra så mycket innan jobbet dessutom sov jag faktiskt till elva, det var längesen det hände känns det som, men antagligen behövde jag det. Det blir ju lite timmar på jobbet. Men jag gillar det och det är ju ändå därför jag är här.
Jag trivs fortfarande och ser fram emot besök som snart kommer till mig.

1 kommentar:

  1. Hej gumman! kan inte fatta att det redan gått 1 månad, bara 6 kvar, ta vara på tiden, den rusar iväg.
    hoppas att det fina vädret är på väg, förstår om du längtar efter sol och salta bad!
    ha det bra så hörs vi snart igen!
    kramar faster mi.

    SvaraRadera