onsdag

hallelujah...

Här satt vi igår, premiär grillning vid fäsningen med rosevin och vänners sällskap. Kom på att premiär grillningen även var den sista nere vid fästningen för iår.
Här sitter jag nu hemma i köket och har precis packat klart, allt fick plats eller iallafall det jag tror jag behöver ha med mig.
Blandade känslor far genom kroppen idag, glädje, lite ångest, tårar, dom har fallit men bara i hemlighet så att ingen ser. Det jobbigaste är verkligen att åka från alla. Jag kramade mina vänner för sista gången idag på 7 månader det är lång tid.
Jag vet att ni finns kvar när jag kommer hem men ändå, ni är långt borta när jag behöver er. Jag kommer att hålla er uppdaterade genom min blogg och jag hoppas att ni som kommer in och läser kan tänka er att lämna ett litet meddelande till mig.
När jag skaffat mitt Grekiska nummer kommer jag att bli överlycklig av ett sms med jämna mellanrum.
Nu borde jag sova, jag lämnar varberg 04,30 min kropp är trött min hjärna går på fullfart.
Jag gör ett försök, jag går och lägger mig i mitt flickrum, sluter mina ögon och drömmer mig bort.
Jag hoppas jag drömmer om dig...
Vi ses i november.

3 kommentarer:

  1. carro. gud vilken rolig resa du kommer vara med om. 7 månader kommer gå så fort att du inte anar vart tiden tog vägen. hoppas att resa till grekland gick bra. å ska följa dig här. kramisar jeanette högberg

    SvaraRadera
  2. ...och nu har du fött ditt lilla "greklands barn". Det är nu det roliga börjar! underhåll, lär och väx med ditt "barn". Varberg finns kvar och väntar på dig. Kram karm

    SvaraRadera
  3. ...klart du har dina vänner kvar om 7 månader, allt kommer att vara sig likt i Varberg när du kommer hem igen, hoppas resan gick bra ner. NJUT nu, detta är du en dröm du haft såå länge!! puss och kram Annelie Oscarsson

    SvaraRadera