söndag

kors i taket...

Jag har haft en paus... en lång paus. Bilderna är dom sista jag redigerat och tagit. Kameran har fått en paus. Sommaren är slut, den hann knappt börja innan den var över.
Höstvindar ute, kallt på kvällarna och dags att börja tända ljus hemma. Visst en mysig årstid men va tusan den är ju så lång. Semestern har passerat, den var välbehövlig, med ett par dagar på stranden och ett par fina kvällar att sitta ute och njuta av livet blev det men dom är lätträknade. många fina dagar och kvällar tillsammans med underbara människor blev det och dom är dom viktigaste.
Pausen får vara slut nu, dags att ta med kameran i väskan vart jag än går, börja sitta vid datorn igen och fixa lite, jag tror jag kommer klara det.
Vi kliver in i hösten med stora steg och visst kommer vi njuta denna hösten med, den är ju underbart vacker.

1 kommentar:

  1. Underbart att du är tillbaka. Ser framemot hösteen och alla vackra bilder du kommer att fånga med din kamera. Kram Nutte.

    SvaraRadera