onsdag

Överstökat.

Sådär då var julen över. Nu är det bara nyårsafton kvar sen är detta året till ända.
Jag har haft ett fantastiskt år, jag har fått uppleva, jag har fått njuta, jag har fått se saker. Det var det jag ville med 2010.
Inför 2011 har jag inte kommit på så mycket ännu, mer än att jag ska fortsätta på samma spår, uppleva alltså, och ta hand om mig själv, igen...
Jo 2011 ska bli mer foto, jag ska lära mig det här nu, redigering och sånt. Har börjat lite men det är en djungel det där med, allt är en djungel när det gäller foto. Tycker jag iallafall. Men jag tycker ju att det är roligt och då blir det lite lättare att fortsätta med det.
Gott Nytt År till er, ta hand om varandra.

1 kommentar:

  1. Gott nytt år till dej också. Lev Livet. Fantastiska vinterbilder. Fortsätt fota så vi andra som inte kan sånt alls får njuta av dina mästerverk. Kram Nutte.

    SvaraRadera