torsdag

Förvirringen är enorm....

Hur kan jag känna såhär, varför är inte jag glad eller jo glad är jag ju men inte så glad som jag borde, varför är jag inte motiverad, så där som jag brukar vara, där allt känns kul, där allt gäller på riktigt, där jag alltid ger 110%, varför kan jag inte bara få vakna och känna att denna dagen kommer att bli fantastisk.
Det här är inte jag, eller, är detta den caroline jag hittade nere på kreta, hon som inte vill nöja sig med att vara just nöjd, utan vill lite mer hela tiden, se vad som finns, lära sig allt som går att lära sig och bara ta reda på vad världen och livet har att erbjuda, är detta mitt nya jag ber jag om ursäkt till er som umgås med mig just nu när jag inte är så rolig att umgås med, jag flyter lätt iväg i min egen värld och trivs där, det är er som jag behöver just nu....

1 kommentar:

  1. Lilla hjärtat. Jag finns alltid här när du behöver mej, det vet du.
    Du behöver nog lite tid att landa och komma fram till vad du vill göra i framtiden. Låt det ta lite tid. Du har ju faktiskt inte varit hemma så länge. Kram Nutte.

    SvaraRadera