torsdag

att vara eller inte vara...

det är min fråga, ska jag fortsätta med det här med bloggandet eller inte ?
Jag vill fortsätta ta bilder jag vill lära mig att redigera, det är kanske lättare om jag sätter press på mig själv med bloggen så att jag får visa vad jag kan, vi får se.
Nu är jag iallafall hemma, tillbaka på jobbet, börjat springa, sitter i timmar och dricker kaffe på kafeér, jag är ganska rastlös av mig jag försöker aktivera mig med så mycker som möjligt.
Känner mig dock ganska tom på ord.
Vi hörs.

3 kommentarer:

  1. Tycker absolut att du ska fortsätta, blir ju ändå ett sätt för dig att lägga ut dina bilder redigerade som inte, för att sen titta tillbaka från början och se hur mkt du utvecklats.. en kul grej iaf :) Jag röstar för! Puss på dig syster // B

    SvaraRadera
  2. Jag håller med din kloka syster! :) e jätte kul att få se dina fina bilder! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Håller fullkomligt med de övriga. Det har ju blivit en vana att titta på fina bilder och du är ju jätteduktig på att fota och skriva även om du själv tycker att du är "tom" på ord är det roligt att läsa. FORTSÄTT ALLTSÅ. Kram Nutte.

    SvaraRadera