lördag

Kärt besök av Mr P och frau hitler...

Nu närmar det sig slutet med stormsteg på riktigt.
Idag är det sista lördagen med gäster, igår var det sista buffén, imorgon är sista morgon promenaden, ja så fortsätter det nu hela veckan lång.
Dags att börja tänka på att man ska packa, dags att börja tänka på att städa iordning. Mycket att tänka på och min hjärna är på högvarv hela tiden, det är jobbigt tycker jag.
Vi har även ett sånt där kärt besök igen av den där högsta chefen. Det hade vi inte alls räknat med den här sista veckan. Vi skulle ju ha lite extra roligt och hittat på lite kul saker, men nu får det vara allvar in i det sista. Det funkar ju det med.
Vädret här nere är kasst, man hade tänkt att pressa lite in i det sista men det känns som om man kommer komma hem lika blek som er andra där hemma.
Blandade känslor med den här hemresan alltså. Visst det ska bli fantatsiskt att komma hem och få träffa alla och återgå till den där vanliga vardagen, men vad det kommer att bli tråkigt att lämna allt och alla här nere.
Man har umgåtts med dessa människor här varje dag i 7 månaders tid och plötsligt ska man lämna alla och man vet inte riktigt när man kommer att träffa folket igen, eller om man kommer att göra det. Sen att lämna den behagliga tempraturen och det enkla livet man levt, det känns också lite konstigt.
Nu ska jag börja min fantastiska arbetsdag. Hoppas att ni nnjuter av er tillvaro där hemma för jag njuter minsann av min här nere.
Om 11 dagar så ses vi.... kärlek

3 kommentarer:

  1. Ska bli fantastiskt skönt att få hem er igen måste jag säga! Hoppas ni får en underbar sista tid där nere nu och att ni får lite mer solsken innan ni åker... räkna inte med många soltimmar här hemma i alla fall;) Ha de toppen så ses vi snart! Puss o Kram E

    SvaraRadera
  2. Hallo Tjejer!
    Blir det fest idag eller? jag har väntat på inbjudningskort men det kom inget: attans då! Tur att man kan grattulera härigenom, så Hipp, Hipp, Hurra på din födelsedag Becka. Njut av den tiden ni har kvar där nere så ses vi snart.
    Pussar o Kramar faster J.

    SvaraRadera
  3. hipp hipp hurra på din dag Becka hoppas du fått några paket kram vi saknar er och ses snart tina och barnen

    SvaraRadera