tisdag

med risk för att förstöra en överraskning..

Imorgon ska jag träffa några utav mina fina vänner och spela spel, dricka vin och prata massa strunt. Jag lovade att jag skulle baka.
En vän vill ha rosa fluffiga kakor,
en tycker mycket om wienerbröd,
en vill gärna ha rulltårta,
jag har löst detta till dom.
Tanken var att detta skulle vara en överraskning till mina vänner så om någon av er läser detta så vet ni vad som komma skall. Jag tycker om att överraska mina vänner, det är så enkelt, det krävs inte mycket alls. Folk blir så glada, ett leende är värt så mycket.
Jag ser så mycket fram emot imorgon.

3 kommentarer:

  1. mums det där såg alldeles för gott ut!:)

    SvaraRadera
  2. Nästa gång du bakar sådär fint och gott så kommer jag och josse och är jury :)) KRAM kristian

    SvaraRadera
  3. Wow, vilka grejer!! Ser underbara ut. Duktiga du. :)

    SvaraRadera