måndag

ny vecka, nya möjligheter, nya tankar

Ok glaset kanske inte har med denna veckan att göra det hade kanske varit illa att börja på det sättet. I torsdags däremot satt vi ett fint sällskap hemma hos mig och drack vin, vilken trevlig afton, vi kommer göra om det och gärna snart.
Denna veckan börjar mitt nya liv igen... jag ska börja bli bättre på att ta hand om mig själv, jag ska börja aktivera mig för att ta hand om min kropp, jag ska ta det lite lugnare, jag ska njuta av livet och allt vad det innebär helt enkelt.
Jag pluggar det är det den ena bilden visar, det ska jag göra mycket nu det sista innan kursen snart är slut. Sen virkar jag, kanske lite lillgammalt att sitta hemma och virka på kvällarna men det är ganska avkopplande och det är ju det jag ska hålla på med. En av mina fina vänner ska ha bebis i Juni den ska få en filt utav mig det är det jag virkar, mormors rutor i massa fina färger, till den lilla/e.
Jag känner att jag är på väg uppåt igen, det har varit tungt ett tag men snart är jag nog tillbaka till den jag vill vara, ni vet den där glada, spralliga tjejen som tycker att allt är underbart. Som inte bara låtsas.

2 kommentarer:

  1. Åh, vad den blir fin. :) Nya tag, det låter toppen. Jag är gärna med på raska promenader och hälsodrinkar. Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vilken fin filt... Jag vill oxå virka. Borde jag lära mig. Kul att du kika in på min blogg. Jag brukar kika in på din titt som tätt;-) Lycka till med allt. Kram

    SvaraRadera