onsdag

kompis...

Jag har varit på introduktionskurs i Helsingör, jag kom på att jag är alldeles för överkvalificerad för det jag ska åka iväg och göra, jag är näst äldst och jag kommer få så vansinnigt roligt ! Kollaget ovan är redigerat i picasa, vilket är ett fantastiskt program för liteenklare fix och trix med kort. Bilderna är från en kväll som var fantastiskt trevlig hemma hos mig. Det är det som kommer att bli det svåra, att lämna alla mina vänner. Men jag vet också att de finns kvar när jag kommer hem. Nu ska jag till staden och träffa en av mina vänner och förhoppningsvis kommer jag att spöa han i Biljard också, men det vill jag inte lova.. Update: Biljarden kunde kanske gått bättre men det beror lite på vem ni frågar för enligt mig så vann nog jag, men om ni frågar min motståndare så vann nog han. Jag har så svårt att välja sida.

1 kommentar:

  1. Vilket fint kollage du har gjort fina vän! Jag önskar mig den där bilden som jag tyckte om. 9093, kan den hetat så? :) Jag hoppas att du spöade han i biljard, men jag tvivlar inte en sekund på att du fixade det.. :) Hörs sen! Stor kram från Alicia!

    SvaraRadera