tisdag

en annan del av lördagen..

var vi på förlovningsfest för Jossan och Kristian. Tack för en mycket trevlig kväll.
Jag tror vi skrämde Jossans släkt med vår musik, vår dans och ja vårt sätt att vara. Efter midnatt var det nästan bara "juggar" och ungdomar kvar, vi som är så trevliga, öppna och gästvänliga, men jag förstår att folk blir rädda, det hade jag med blivit om jag nu inte varit uppväxt med dessa människor.
Daniel fick uppträda som Michael Jackson igen, lika bra varje gång.
Killarna drog fingerkrok av någon anledning, jag vet inte vem som vann.
Jag vill önska er två all lycka och jag hoppas inte att det dröjer för länge innan bröllopet för det ser jag verkligen fram emot.

1 kommentar:

  1. Det va en fantastisk kväll måste jag säga.. och ja tror vi skrämde dom lite grann, men nu vet dom vad som väntar till nästa gång.. dina bilder e väldigt fina.. tycker du fått fint ljus på dom flesta :) Det börjar ta sig !! Puss på dig min fins syster! // B

    SvaraRadera