söndag

Min finaste kusin

kusin Johan och faster Jelena
Födelsedagsbarnet Det dansades balkan dans i hels lotta stugan
En ny version av den döve den blinde och den stumme
hade sin 20 års fest igår.
jag var där en sväng, hade dock nästan tappat rösten. Och tro mig det är inte ofta jag kan vara så tyst som jag var igår..
Festen var i Lottastugan. Det var en härlig blandning av folk, både balkan och svenskt, gammalt och ungt. Det dansades jugge dans och "vanlig" dans. Det är kul när det blandas så mycket folk och alla har så trevligt tillsammans.
Imorgon ska mitt gamla liv packas ner i lådor för att flyttas till ett rum och bli ett avslutat kapitel.
Jag vet inte riktigt än hur det kommer att kännas men det märker vi då.
Ha en fortsatt härlig söndag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar