måndag

Tänker...

Ja det gör jag just nu mycket. Kanske skulle börja använda denna bloggen för att skriva av mig mina tankar, det kan ju vara skönt. istället för att intala mig själv att jag ska bli duktig på att ta bilder, jag känner inte för det, inte just nu.
Mitt största bekymmer just nu som egentligen inte är så illa är att jag behöver en lägenhet. ett hem som är mitt där jag får göra vad jag vill ,när jag vill, min fristad. Min vän e den bästa som låter mig bo hos henne men jag förstår att det är jobbigt för henne med.
Bilderna idag är tagna en fantastisk glögg kväll där vi även passade på att använda vår kreativa sida till att baka lussekatter och pepparkakor. Kvällar som denna tillsammans med fina vänner är ovärderligt. Snart dags för det igen tycker jag...
Alla behöver närhet ibland mer ibland mindre... passa på att kramas lite oftare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar